Service en contact

Natuurlijk wil je zien en voelen wat je koopt.

Je bent welkom om te kijken en testen. Afhankelijk van je lokatie is het zelfs mogelijk dat we naar je toe komen. Je bent immers misschien niet meer zo mobiel door de zwangerschap. Kijken en testen kan dan in de vertrouwde omgeving. 

Na aankoop in de webshop komen we, als dat mogelijk is, het artikel graag bij je bezorgen, om er zeker van te zijn, dat alles naar wens verloopt. Indien je te ver weg woont, zal de bestelling per post verzonden worden. We adviseren echter om een kinderwagen op te komen halen, zodat je weet wat je koopt.

Onze artikelen zijn niet nieuw.

Ze zijn over het algemeen beter dan nieuw. Ze hebben gebruikssporen, maar zijn technisch helemaal in orde gemaakt, bekende minpunten zijn verbeterd, ze zijn met zorg en aandacht diep gereinigd en grondig ontsmet.

Reparatieservice.

We hebben een eigen reparatieservice. Van veel merken hebben we losse onderdelen op voorraad (veelal gebruikte onderdelen), zodat we je kinderwagens of buggy over het algemeen snel kunnen repareren. Deze service is ook voor kinderwagens en buggy’s die niet bij ons gekocht zijn.

We hanteren geen vaste openingstijden.

Je bent van harte welkom om te kijken en proberen, maar bel om een afspraak te maken. We hebben namelijk geen fysieke winkel. Langskomen en kijken kan ook in de avonduren of in het weekend.

Verzend- en leveringsbeleid.

Wij doen ons uiterste best om de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. We proberen daarom een bestelling op dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. In sommige gevallen (of in overleg) zullen we de bestelling zelf bij je afleveren. 

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€ 4,99 voor kleinere producten zoals autostoeltjes, draagzakken, onderdelen, etc. (België € 8,99)
€ 14,99 voor grotere producten zoals kinderwagens. (België € 19,99)
Als je een product uit de webshop toevoegt aan je winkelwagentje, worden de verzendkosten direct zichtbaar. 

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL, Red je Pakketje of DHL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Betaalmethodes.

Op dit moment zijn er diverse betaalmogelijkheden beschikbaar, waaronder o.a. iDeal, Paypal, creditcard en Apple Pay.

In de showroom kun je ook betalen met cash, pin of een betaalverzoek. 

Ruilen en retour.

Hoewel we geen nieuwe artikelen hebben, bieden we, onder voorwaarden, de mogelijkheid om binnen 14 dagen na aankoop op eigen kosten te retourneren, als een artikel tóch niet helemaal naar wens zou zijn. Uiteraard alleen ongebruikt en onbeschadigd. We adviseren echter om gewoon langs te komen om je gekozen kinderwagen, autostoeltje of draagzak te zien, voelen en testen. 

Stuur een e-mail

Neem contact met ons op

  • per mail: info@babylogisch.nl
  • per telefoon/Whatsapp: 06-52025288
  • of vul onderstaand formulier in