Service en contact

Natuurlijk wil je zien en voelen wat je koopt.

Je bent welkom om vrijblijvend te komen kijken en testen. Plan hier nu zelf een afspraak en kom kijken in onze showroom. Dat kan ook digitaal!

Afhankelijk van je locatie is het zelfs mogelijk dat we naar je toe komen. Je bent immers misschien niet meer zo mobiel door de zwangerschap. Kijken en testen kan dan in de vertrouwde omgeving. 

Na aankoop in de webshop komen we, als dat mogelijk is, het artikel graag bij je bezorgen, om er zeker van te zijn, dat alles naar wens verloopt. Indien je te ver weg woont, zal de bestelling per post verzonden worden. We adviseren echter om een kinderwagen op te komen halen, zodat je weet wat je koopt.

Onze artikelen zijn niet nieuw.

Ze zijn over het algemeen beter dan nieuw. Ze hebben gebruikssporen, maar zijn technisch helemaal in orde gemaakt, bekende minpunten zijn verbeterd, ze zijn met zorg en aandacht diep gereinigd en grondig ontsmet.

Reparatieservice.

We hebben een eigen reparatieservice. Van veel merken hebben we losse onderdelen op voorraad (veelal gebruikte onderdelen), zodat we je kinderwagens of buggy over het algemeen snel kunnen repareren.

We hanteren geen vaste openingstijden.

Je bent van harte welkom om vrijblijvend te komen kijken en proberen, maar bel, app of mail even om een afspraak te maken. Langskomen en kijken kan ook in de avonduren of in het weekend.

Verzend- en leveringsbeleid.

Wij doen ons uiterste best om de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. We proberen daarom een bestelling op dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen. Soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren. In sommige gevallen (of in overleg) zullen we de bestelling zelf bij je afleveren. 

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten zijn afhankelijk van de grootte van het grootste product in de bestelling. Het maakt daarbij niet uit hoeveel je bestelt, het wordt nooit hoger dan dat bedrag. Als je een product uit de webshop toevoegt aan je winkelwagentje, worden de verzendkosten direct zichtbaar. 

Er zijn meerdere leveropties beschikbaar. Er is altijd de mogelijkheid om een product gratis bij ons in de showroom af te halen. Daarnaast hebben we de standaard levering die verloopt via de postbode of pakketbezorgers van DPD en PostNL. Over het algemeen zal de standaard aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. 

Betaalmethodes.

Op dit moment zijn er diverse betaalmogelijkheden beschikbaar, waaronder o.a. iDeal, Paypal, creditcard, Apple Pay en Klarna. Voor onze Belgische klanten o.a. Bancontact, Belfius en KBC. Alle beschikbare betaalopties zijn zichtbaar in de “winkelwagen”.

In de showroom kun je ook betalen met cash en pin. 

Ruilen en retour.

Hoewel we geen nieuwe artikelen hebben, bieden we, onder voorwaarden, de mogelijkheid om binnen 7 dagen na aankoop op eigen kosten te retourneren, als een artikel tóch niet helemaal naar wens zou zijn. Uiteraard alleen ongebruikt en onbeschadigd. We adviseren echter om gewoon langs te komen om je gekozen kinderwagen, autostoeltje of draagzak te zien, voelen en testen en zo eventuele teleurstelling te voorkomen. 

Kinderwagen verkopen.

Wil je je kinderwagen te koop aanbieden aan ons, vul dan het formulier in op de verkooppagina

Langskomen?

Neem vooraf even contact met ons op

  • per mail: info@babylogisch.nl
  • per telefoon/Whatsapp: 06-52025288
  • via de Whatsapp button rechts onderin beeld
  • of vul onderstaand formulier in